Lektion!

Inte i skolan alltså, utan en ridlektion! jag var nere i ridhuset och red för en tjej som tränar storhästar vanligtvis. Det blev därför mycket travträning, flytta rumpan på volten och sedan lite skänkelvikningar med mål att han ska slappna av i nacken även i sidförflyttningarna. Jarpur kändes riktigt fin i slutet, förutom när vi skulle träna galopp, då det mest kändes som att vi skulle ramla omkull. Menmen, övar man inte så blir man heller inte bättre!

Henrik var med och tog kort också så här kommer det några suddiga bidrag. Bortse från min sits bara, hamnade i riktigt mycket framvikt då jag red lätt - men jobbar på det :). Sen tyckte jag sista bilder, som han tog i spegeln blev riktigt cool, även om den blev något utdragen!



När vi kom hem tog vi sedan en runda ner på stan och käkade på Caféet. Så mysigt! Åt en sallad som de kallade för "hälsosallad" vilket ju kan innebära lite av varje men den var riktigt god! (sallad, gurka, tomat, kyckling, linfrön, avocado, smaksatt keso, groddar + dressing = mums)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0