Pyssel!

Håller på för fullt att fixa med att beställa fotoalbum från extrafilm! Har tänkt att gra det ett bra tag nu men inte kommit igång. Men nu när jag har en rabattkupong som går ut imorgon så gäller det att passa på. (30% på hela beställningen).

jag tycker att det ger en helt annan känsla att samla bilder i riktiga böcker. Det ger dessutom en annan helhetsbild då man får alla bästa bilder i ett sträck. Det blir en bok / semesterresa, en bok för Hamingja som föddes i somras (svårt att välja finaste fölbilderna) och så kanske nåt från årets fester eller så!

Måste även tacka Malin som i helgen var på Stenholmen och passade på att ta kort på min lilla pålle. Som just nu ser VÄLDIGT tufsig ut! Men söt är hon i alla fall. ;)


Kommentarer
Postat av: marianne

Riktiga raggisar är dom men söta ändå.

2008-04-15 @ 21:02:34
Postat av: Malin

Ja, jag börjar ana varifrån begreppet "raggsocka" egentligen kommer; Åringar på våren...!

2008-04-15 @ 21:54:10
URL: http://draktand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0