En god morgon?

Plugg, stall och lite träning som väntar idag. Börjar även bli sugen på att få hem lite skön sommarmusik. Men just nu står det rätt still. Vilka är era favoritlåtar just nu?

Bästa med musik är ju just att man kan lyssna samtidigt som man gör annat. Har annars ägnat morgonen åt att fila på uppsats som skickas in när jag har skrivit klart detta inlägg. Man kan visserligen bearbeta det hur mycket som helst men nu får det duga. Har dessutom surfat runt lite och hamnade till slut på Linda Rosings blogg. Helt galet vad elaka folk kan bli när de kan gömma sig bakom en anonym fasad. Är helt förvånad över att hon fortfarande bloggar, jag hade gett upp för länge sen.

Det elakaste jag varit med om var en som kommenterade min stavning av något ord när jag bloggade för några år sedan, inte riktigt samma sak. ;)






Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Min favorit just nu är Jason Mraz med I'm yours, den spelar jag om och om igen ;-)

2008-06-03 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0