Motivationsdipp

Ska opponera/ge utlåtande till den uppsats som vi opponerade på för någon månad sedan imorgon. Jag har visserligen läst den men inte mycket mer än så. C-uppsatsen känns ju rätt omotiverad måste jag säga! Är lite galet med ett slutseminarie där lärarna själva inte läst uppsatserna, då gör man det enkelt för sig!

Ska vara i stan kl 9 så räknar med låånga bilköer och att åka från nynäs strax efter 7. Tur att jag vet en gratisparkering i stan. Anledningen till att jag för ovanlighetens skull tänkte bli bilburen är det faktum att jag dumt nog jobbar kväll imorgon. Lär kännas lite tungt...

Nu har jag ägnat närmare en timma åt att föra in alla anmälda till lag-SM uttagningen, som jag ordnar med Vallfari, i ett dokument. Det är 10 anmälda så det lär bli en rätt kort uttagningsdag. Kan nog bli rätt trevligt och opretantiöst! :) Gillar när det blir lite lagom lättsamt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0