Spårlöst försvunnet

Var ska man leta när något verkligen har försvunnit??

Mitt headset till mobilen är spårlöst borta. Hade det i bilen när mamma hämtade mig vid stationen i haninge i onsdags. Plockade bort det från mobilen innan jag gick ut i stallet. Vet ej om jag packade ner det när jag sen fick skjuts hem på kvällen, men morgonen efter när jag skulle till skolan kunde jag inte hitta det. Har genomsökt vår lägenhet, de vanliga ställena hos mor och far. Båda deras bilar. Allt utan framgång. Jag behöver det där headsetet, det ger mig ro när jag pendlar och måste sitta intryckt i lokaltrafiken. Jag lyssnar ju på musik i min mobil och med dessa hörlurar får man ju dessutom bra isolering mot alla störningar, så skönt!

Någon som är synsk och ser var det har tagit vägen? ;)

Kommentarer
Postat av: Susan

Har du kollat i jackfickan??

2008-09-21 @ 10:34:39
Postat av: Malin

Flera gånger!

2008-09-21 @ 15:50:12
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0