Täbbt

Förkylningen har alltså flyttat sig till näsan idag. Vet inte om det är så mycket bättre. Jag hoppas bara att den försvinner snabbt så jag slipper tänka på den i helgen.

På måndag ska jag även ut på praktik. Har fortfarande inte fått veta något vettigt från skolan. Däremot så har jag fått veta av en bekant att jag är välkommen till henne om det behövs så det känns ju bra!

Annars håller jag just nu på att ta mig igenom Vygotskij. Lagom segt, men nu börjar det i varje fall stå saker som kan utnyttjas på tentan. Vi ska koppla hans teorier till undervisningssituationer och då är det inte helt nödvändigt att läsa sida efter sida om vad han anser om Piagets teorier om egocentriskt tänkande och språk.

Eftersom jag har även har träningsabstinens så bjuder jag på en låt från nya Combaten som var riktigt kul att köra till:



Let's see how far we've come - Matchbox Twenty

(dock är combatversionen något mer remixad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0