Dimma! dimmer! dummer?

Nääe, det är faktiskt ingen som är dum, möjligtvis jag själv som stressar runt så mycket mer än vad jag borde... men det passade så fint in i min lilla ordlek

Dimma är dock något som dagen började med. Lagom kyligt var det när jag traskade iväg mot bussen. Det ordnade dock upp sig framåt kvällen och efter att vi hade intagit vår middag så rullade vi ut på lövhagen (naturområdet) och gick en mysig promenad.

Sen ville jag även göra lite reklam. Vi har köpt fjärrstyrda eluttag med dimmer inbyggt vilket gör att vi för första gången kan ha riktigt mysig belysning i vardagsrummet trots att den stora golvlampan är tänd. Underbart! Komplettera med lite värmeljus och mysfaktorn höjs med ungefär 200%.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0