Gårdagen...

Liten sovmorgon i går morse. Var riktigt skönt att sova ut. Var riktigt nära att jag hängde med Madde, Anna och Jennifer ut. Men bangade ur i sista sek på grund av att jag visste attd agen änåd skulle börja relativt tidigt. M & A var dock här några timmar och körde lite singstar, dataspel och youtubeklipp.

Sovmorgon blev sådär ändå; väcktes först att sambons väckarklocka vid 5.55, men HAN var inte ens hemma då. Vilket var mycket förvirrande. Då visade det sig att han hade vaknat, läst fel på klockan, och kastat sig iväg till jobbet. Först framme på jobbet hade han insett att han var ent imme för tidig...

Var ute och red i stallet! Björg var jätterolig. Andra ridturen vi tog ut och hon travade friskt bortåt, hon bjöd framåt och fick springa på. Hemåt så ville hon inrte gå däremot. Kastade sig ut på diverse avfarter och ängar! Men hemma i stallet var hon söt!

image35

Tog även en tur på  Jarpur. Inte så koncentrerat dock, det var för mycket annat som snurrade i huvudet. tack vare föräldrarna löste sig dock ett problem i och med att en domare till ungdomsaktiviteten nu är ordnad. Skönt!

På grund av  intervjun i lördags slutade jag tidigare då, det fick jag ta igen i söndags då det blev drygt 8 timmar ståendes på jobbet. Benen var lite möra på kvällen då det var länge sedan jag jobbade så många dagar i sträck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0