party party

Enligt vissa så lekte jag paparazzi igårkväll så här kommer väl lite illustrationer på köpet. Många bilder är dock tagna med mobil, därav kass kvalitet.

Efter att i lördags förmiddag varit och ridit tog jag det lugnt i ett par timmar och laddade inför kvällen, som började rätt tidigt. Det var inflyttningsfest hos Anna och Jens och vi tänkte börja eftermiddagen genom att färga hår (det blir ju rätt snabbt skapliga utväxter när man har börjat färga en gång). Madde var supergullig och hjälpte både mig och Anna med våra nya hårfärger, samtidigt som vi fixade till mat (tacos) och ett experiment med jelly-shots inför kvällen. (gelantinmix och likör)

Efter maten fick Madde än en gång rycka in , denna gång i egenskap av makeup-artist (som hon ju faktiskt pluggar till) Sällan man ser någon med så mycket produkter och fina blev vi!

Under tiden vi fixade så satt killgänget och tittade på Jackass 2, med tillhörande öl. Shotarna började även gå åt, men de blev mindre aptitliga när vi hällde upp dem... Under tiden hann jag även gosa med ena missen.

Väl på Telegrafen så var det rätt lugnt till att börja med. Sprang in i en del kunder från jobbet och höll låg profil. Sen började bandet för kvällen, hot shots spela. Och där någonstans försvann våra röster. Det är kanske inte den nyaste eller mest originella musik men ibland kan det vara riktigt kul att bara stå och hoppa och skråla med i musiken som var en klassisk afterski-blandning.

Kom hem vid tre-tiden och somnade efter ett långt tag för att sedan bli väckt kl halv 8 när Henrik kom hem från sitt nattskift. Sov någon timme till innan jag gick upp och åkte till stallet. Där red jag 4 hästar mer eller mindre engagerat. Dagens höjdpunkt var den 10 minuter långa ridturen på Björg. Första gången någonsin utanför ridbanan och hon var PIGG!

Lunch/middag blev hemmagjord pizza och som kompensation blev det även ett step-up pass på kvällen. Något som jag trodde skulle vara lätt men den koreografin var inte att leka med om man aldrig har gjort det förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0