Vår!

image28


Så mysigt att komma ut i stallet och hitta både blåsippor och även vitsippor och tussilagos överallt. Ett säkert vårtecken och något som man alltid blir glad av att se!

Gick annars bra i stallet! Red ut på Assa tillsammans med Pappa. Hann även med att tömköra Björg, som är såpass speciell att hon protesterar som mest när man är påväg MOT hagen där hon bor. Tecken på att hon gillar att arbeta?

Tog även en barbackarunda på Jarpur och himmel vilken träning för benen det är när man ska jobba honom lite i trav. Lär ha träningsvärk imorgon. (som jag visserligen redan har på grund av step-en från i söndags)

Lilla Björg och jag!
image29

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh va mysigt det ser ut!! vi tog ju aldrig den där ridturen vi prata om du, jag och sofia! kanske något i vår? hoppas studierna går bra och att gubben sköter sig där hemma :) saknar våra eftermiddagar i smedjan!

2008-04-15 @ 22:25:16
URL: http://www.thisismyway.blogg.se
Postat av: Malin

Smedjan saknas här med! Roligaste grupparbetena jag har gjort måste jag säga!

Ja, den ridturen måste vi ju klara av nån gång i alla fall! =) Om du träffar Sofia ibland får ni väl prata ihop er om ni kan nån dag? ;)

2008-04-16 @ 09:48:51
URL: http://draktand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0