Hemma igen!

Rent teoretiskt kom jag visserligen hem igår kväll men då var det bara att satsa på att handla mat, plocka upp och köra den första högen tvätt etc.

Har ägnat morgonen åt att kolla mail, se vilken kurslitteratur jag måste införskaffa och ska snart sätta mig och gå igenom gamla böcker för att se om jag har något som är värt att sälja. Har stort behov av pengar nämligen. Delvis mitt eget fel då det blev en del shopping på semestern. Samtidigt köpte jag faktiskt bara saker jag hade ett behov av: Skor och träningskläder.

Håller tummarna för att jag ska kunna utnyttja det behovet sen också, genom att få plats på nåt pass ikväll. Står i nuläget som reserv på både det ena och det andra.

Återkommer senare med lite mer rapport och bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0