Gravidchock?



Nej, inte jag alltså! Men boken jag läste senast hette så. Av Belinda Olsson som annars är krönikör på aftonbladet. Men jag måste tyvärr säga att hon skriver bättre krönikor än böcker. Nu fick jag boken gratis när jag köpte senaste hennes och det är nog ingen jag hade betalat för heller. Men jag ogillar böcker med huvudpersoner som man mest blir irriterad på. Jag tyckte att tjejen det handlade om tog underliga beslut och hade en bitvis rätt kass attityd. Inte lätt att sympatisera med henne då. När boken dessutom tar slut innan ungen ens har ploppat ut så blir det något frustrerande. Nu är det visserligen planerat att vara en triologi men jag anser ändå att arje bok bör få något slags avslut!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag har också läst boken, men tyckte den var rätt underhållande. Visst, jag höll inte med Agata alls i hennes attityd eller val, men de var ju hennes val - inte mina.

Men jag betalade inte heller för den och skulle nog inte göra det. Såg att del två fanns i bokhandeln nu.

2008-06-24 @ 09:47:48
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Malin

Mitt problem är väl att jag har svårt att distansera mig från karaktärerna ;)



Vi får väl se när nästa del hamnar som gratisbok då, då kanske jag skumläser den för att se hur hon hanterar livet efter födseln...

2008-06-24 @ 11:03:43
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0