Semester!

Nu har min (första) semester officiellt börjat!

Okej, jag har visserligen bara jobbat idag sedan midsommar men nu är det 2,5 veckors oavbruten ledighet! Och på måndag väntar Island! Denna bild fick vi från vännerna där, den togs 23:00 på kvällen för några dagar sedan. Det är deras vikingapool som skymtar i framkant. Där planerar jag sitta minst en kväll nästa vecka...




Det som väntar framöver är betalning av räkningar, ringa och skälla på Ellos (skorna jag köpte är redan trasiga) , jobba lite med mitt andra jobb, ta reda på om jag kan göra nåt åt min dator som verkar vara på väg att ge upp helt, rida, träna, packa, kolla på tävlingar (Mökkur sommarlätta), åka till Haninge etc. Så ja... helt ledig kan jag nog inte se mig, men nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0