Älska box

Vår nya digitalbox är helt underbar!

jag ser sällan på TV. Anledningen är att jag aldrig lyckas tajma in min lediga tid med de program som jag vill se. Speciellt inte när det handlar om återkommande serier.

En serie har jag lyckats följa och det är Grey's Anatomy. Dock inte tack vare min tur med arbetstider, (jag jobbar varje onsdag när det går) utan tack vare lite mer *host* olagliga *host* metoder.

För några veckor sedan fick vi en ny digitalbox när vi förlängde vårt abbonemang. Med inspelningsfunktion! Adjöss gamla VHS-band o dyl! Här markerar man det program man vill spela in i en smidig tablå och jag slipper dessutom bete mig kriminellt för att kunna följa en serie.

Dessutom kan man pausa TV-programmen och sedan spola fram när det blir reklampaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0