Musikkväll!

Såg nyss så ska det låta! Det kanske låter trist att sitta ensam hemma och se på tv en fredagskväll men det är riktigt skönt faktiskt. Speciellt som min förkylning fortfarande inte har gett med sig. En av gästerna på så ska det låta, Fred Johanson, sjöng en riktigt bra låt från musikalen "Phantom of the opera".

Jag älskar den filmatiseringen och skulle helst vilja se den på riktigt också. Snart dagst att se hela filmen (igen), men sålänge kan man hålla till godo med youtube-klipp:



Detta är alltså ur filmen "phantom of the opera" som kom för några år sedan! Håll till godo! Nu ska jag fortsätta musikkvällen med att se på när Magnus Uggla letar bandmedlemmar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Gå in på min sida om du vill höra en skön låt med Björn Gustavsson. :)

2008-05-03 @ 01:54:15
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0