Packningsproblem

Som vanligt när jag ska iväg någonstans och det gäller mer än en natt så sitter jag här och har problem med vad jag ska packa. Vet i nuläget inte ens var min bag är så första steget är väl att bege mig upp på vinden och leta. Ska ju som sagt på tävling fre-söndag och eftersom vi åker från stalett 04.00 på fredag morgon sover jag hos föräldrarna inatt. Ska dessutom jobba kväll idag så det blir direkt från jobbet till Drakboda.

Anledningen till den tidiga resetiden är att jag råkar starta i den första klassen på hela helgen, snacka om otur!

Sen vet man ju aldrig om det kommer att bli regn eller 25 grader varmt så det gäller ju att packa allt från shorts och linne till dunjacka ungefär. Idag skiner i alla fall solen så jag hoppas den trenden håller i sig. Kommer när jag inte tävlar försöka våldgästa lämplig domare och försöka lära mig så mycket som möjligt. Däremellan får jag även försöka se till att fila lite på uppsatsen. Så ja, datorn får följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0