Trött

Har känt mig trött och seg hela dagen. Vet inte riktigt varför! Somnade efter middagen och sov en timme, trots att jag sov gott i natt! Nu sitter jag och skriver på C-uppsatsen och har precis stoppat in middagen i ugnen. Det blir varma mackor med sallad till. Helt klart underskattat. Skinka, champinjone och riven ost på runda polarbröd så blir det som små minipizzor! Orkar inte göra något mer avancerat då jag ändå är ensam hemma. Henrik jobbar kväll så vi hade mysig morgon istället idag, med en promenad ner till hamnen och en mjukglass!

Trots min allmänna seghet (eller kanske på grund av den) så bokade jag in mig på ett step-pass på gymmet. Det går bara på onsdagar och söndagar så då gäller det ju att passa på! (Jobbar ju annars onsdagar, men dagen till ära så är jag ledig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0