Bilder - kompensation för verkligheten

Idag har jag varit hemma, pluggat, bakat surdegsbröd, sett en film och tränat en timme Body Jam. En rätt lugn dag med andra ord, även om hjärnan fick jobba hårt!

Eftersom jag inte ridit så har jag istället kollat på ridbilder för att få min dagliga dos av hästar. Senaste från när jag red Björg i helgen.

Traven och galoppen börjar hon bli relativt styrbar i!

   

Tölten börjar komma, men för det ibland går det lite långsamt eller så blir det travtaktigt, båda varianterna fångade på dessa bilder:

 

Får vi aldrig till nån tölt så har hon i alla fall kapacitet för samling, är trampar on rejält!



Imorgon är det ridning igen och just nu känner jag mig rätt laddad faktiskt!

Kommentarer
Postat av: MalinS

Ja tänk vad lite bilder kan göra en taggad!

Bra om du är taggad för imorgon! Se mera bilder! :)

2008-11-17 @ 23:50:59
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Anonym

Haha, ja men det gick ju bra sen också ;)

2008-11-18 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0