Skrivkramp och frustration

Jag har vekrligen drabbats av skrivkramp. Eller skrivångest kanske är ett bättre ord. Kommer verkligen inte igång. Har skrivit rätt mycket men är otroligt missnöjd då det helt saknas en röd tråd. Å andra sidan är det faktiskt inte bara mitt fel då själva uppgiften är såpass luddig i sig så att man skulle kunna skriva en hel avhandling i ämnet, och vi bara ska skriva 5 sidor.

I det läget så avskyr man när läraren kläcker ur sig saker som: "det är en konst att säga mycket med få ord" och liknande. Tyvärr det funkar inte så med mig!

Begränsningen är väl bara för att hon inte orkar läsa mer än så när det är dags att rätta, men det är fortfarande irriterande att då inte anpassa uppgiften efter utrymmesbegränsningarna!

Det är riktigt frustrerande att jag, trots att jag redans krivit en hel del, inte riktigt vet hur jag ska knyta ihop det hela eller ens lägga upp det!

Kommentarer
Postat av: Susan

Det blir säkert bra när det blir färdigt. Läraren är säkert flummig när han eller hon rättar uppgiften också.:)

2008-11-23 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0