Officiellt helg

Nu har Henrik vaknat också vilket innebär att jag känner mig klar med pluggandet. Lyckades trots allt ta mig igenom en hel bok, så lite nöjd får jag allt vara, och nu tar jag därmed officiellt helg!

Snart åker vi till stallet. Först blir det en ridtur eller två. Får se om jag kan lyckas lura med H också. Sedan blir det middag med mor och far. Grillat har utlovats så det är verkligen nåt att se fram emot! Sedan är den kommande helgen den första på mycket länge då jag är helt ledig. Har visserligen lite träning inbokad lördag fm och söndag kväll, stallet båda dagarna och så lite filmkväll dessutom. Men det är bara roliga saker och det är ingen stress mellan de olika aktiviteterna heller utan vi kan göra allt i lugn och ro, så skönt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0