Tävlingsanmälningar!

Nu har jag planerat min vår. Det är inte många helger som är lediga. Det är döma, tävla och åka på hästvisning. Det blir tre tävlingar i vår: Örnäs aprilkval, Vallfari pass och Eidfaxi öppna. Det motsvarar ungefär en tävling i månaden. Det är Assa som ska få följa med och det känns peppande just nu eftersom hon gick riktigt bra på lektionen som jag red igår!

Tölt som var upplyft och fin. Malin konstaterade att aktionen nu börjar komma utan boots, och det skadar ju inte direkt! Även traven kändes fin. Det som jag känner är dags att träna mer på är passläggningar på ovalbana.

Tävlingsanmälan.se
är för övrigt en superbra uppfinning som ännu bara används av några klubbar. Men jag hoppas kommer att sprida sig till fler. Anmälan till tävlinger sker interaktivt och det räcker med att lägga upp ryttar och hästinformation en gång. Klart, enkelt och tydligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WooHoo fick en plats :D ja det ska verkligen bli super roligt :D



kram

2009-02-04 @ 17:07:05
URL: http://telliban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0