Årets första bad!

Och nej, inte utomhus såklart!

Men däremot så var vi och plaskade lite i Ösmo simhall. Första gången jag var där sedan de renoverade och det har blivit riktigt fint! Det var jag o Henrik som båda är kassa och rätt otränade simmare och det blev inte bättre av att övrigt sällskap bestod av min bror som tränar undervattensrugby. Dvs: Han simmar både snabbt och kan hålla andan länge. Men vi får väl se om det blir nån träningsvärk imorgon. Är riktigt stolt över att jag lyckades ta mig 600 meter.

Blev även en skritttur i skogen och en liten sväng förbi Helene i Ösmo för att killarna skulle mecka dator. Jag själv roade mig med senaste HM-katalogen. Det hette vårkatalog, men kändes mer som sommarkläder. Vi får väl se vad som blir min klädsel i vår, känns som ballerinaskor är något att införskaffa!

Kommentarer
Postat av: Helene

TACK för att ni kom förbi och gjorde min dag lycklig. Kul med nästan hela familjen i köket. Välkomna tillbaka nån mer gång. Kram från en mamma som höll på att sabba en dator????.....

2009-01-03 @ 21:28:15
URL: http://sprund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0