Okänd smärta slår till!

Visst är det obehagligt när man inte vet vad det är för fel på en när man får ont?

Skulle traska iväg till gymmet för att träna för första gången sedan jag drog på mig denna utdragna förkylning för någon månad sedan. Strax efter att jag kom utan för dörren kände jag att jag hade lite ont i magen, men tänkte att det säkert skulle gå över snart.

Kommer upp på gymmet, tar av mig ytterkläderna och fyller på vattenflaskan. Sedan känner jag att jag verkligen inte mår bra, börjar svettas rejält och säger till några som sitter där att jag nog ska gå hem igen. De frågar om jag ska sätta mig ner. Jag nekar, för att i nästa sekund få flimmer för ögonen och då var det bara att snabbt ramla ner på en stol. Efter några sekunder kändes det bättre även om magen fortfarande gjorde ont. Jag fick även några "akutrussin" som instruktören hade med sig sen, och tänkte ett tag vara med i början, men gav upp den idén snart. Istället tog jag mig sakta hemåt och fick hjälp av Henrik att bädda ner mig i soffan och ta en alvedon.

Jag har ont i såväl mage som rygg och tänkte nästan att det skulle vara nån slags mensverk, men det är inte den tiden på månaden och jag brukar sällan få ont av det heller. Förhoppningsvis så är det inget allvarligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Läskigt...

2009-01-05 @ 09:00:51
Postat av: Emma

Ojdå,kanske ngn form av influensa, ngt du ätit eller om du överansträngt dig.

2009-01-07 @ 02:11:40
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0