Första lektionen avklarad!

Okej, hållt min första lektion idag. Just nu är det mycket och det blir mer. Imorgon ska jag hålla i en lektion samt själv ha prov på kvällen. Men det sistnämnda känner jag att jag har koll på nu, men har å andra sidan ägnat större delen av kvällen åt plugg. Undantaget en timmes underbar träning! Det är helt otroligt vad skönt det är att komma ifrån och verkligen bara köra järnet och rensa hjärnan!

Undervisningen då?

Svårast: Att få tiden att gå, jag hade tänkt att allt skulle ta längre tid och det är även vad jag har fått höra av mina handledare. "man hinner sällan det man tänkt". Jodå, jag hann med två lektioner i en och har nu inte bestämt vad som då ska göras på nästa lektion... Stora problem med andra ord, det är nu jag känner vissa brister i mina ämneskunskaper.

Lättast: Pratande inför klassen var inga större problem. Kan dock bero på att gruppen är minimal, men jag bara körde på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0