Alltid nåt som krånglar

Varför ska allt bara strula just nu?

Jag ska dels försöka boka tider med intervjupersoner till c-uppsatsen. Jag har hittat några personer men har fortfarande inte lyckats boka någon bestämd tid. Handlar om stressade affärsmänniskor så det är ju förståeligt, men känns fortfarande småjobbigt. Känns även som vi inte är riktigt redo för intevjuer än men "kollegan" har första intervjun imorgon fick jag veta idag, så det är väl bara att köra på. 

Dessutom har jag, trots relativt kort varsel, engagerat mig i ungdomsaktivitet i ridklubben som kräver att jag/vi måste hitta minst två domare. Vilket inte låter så svårt, men det känns verkligen som att alla är uppbokade på något den aktuella helgen, trots att vi valde en helg med få andra tävlingar...

Är ju inte enklare av att jag verkligen avskyr att ringa folk jag inte känner. Drar på det sålänge jag kan och måste gå och "ladda" ett bra tag. Jag fattar verkligen inte hur folk som jobbar med att ringa hem till folk och be dem om diverse saker klarar av det!

Kommentarer
Postat av: Susan Stang

Det finns säkert många domare som du inte tänker på. ALLA kan ju inte vara uppbokade.Du får väl be någon annan ringa! Mig till exempel./Susan

2008-04-16 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0