Häärligt!

Var ute och red idag och det var riktigt skönt i solen!! Dock blev det lite lagom trassligt när min uppatshandledare ringde för att ge respons på en sak, precis då jag skulle hoppa upp på hästen. Fick snällt ställa in henne i en box, springa in i sadelkammaren och ta anteckningar. Men själva ridturen gick bra. Värmen var visserligen inte nåt hon har vant sig vid än så det blev lite flås, men pigg och framåt var hon ändå och en riktigt bra passrepa fick vi till!

Även jarpur fick ta sig en runda. Inte så spännande direkt, men hans galopp på banan är i alla fall bättre nu!

Sen på väg hem fick jag en tröja av min mor från Sonnenreiters senaste kollektion Spirit! Inte jag på bilden dock.. ;)

image37

Lär dröja ett tag innan den får följa med ut i stallet dock, det var den för snygg för!

Nu sitter jag och pratar med Frida på msn och försöker förklara varför jag inte kan komma och jobba på deras gård nu i sommar. Visserligen skulle det vara riiktigt kul. Men har redan lovat bort mig till macken, och har en massa andra sommarplaner, vill inte svika dem i sista sekund direkt... =)

Kommentarer
Postat av: Susan

Snygg tröja!! Du kanske kan pendla till Leirubakki. Har du frågat hur mycket de vill att du skall jobba?!! De kanske behöver hjälp i värsta turistsäsongen runt Landsmot och då skall du ju ändå vara där.....

2008-04-22 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0