Jag klarade det!

Detta inlägg skrevs egentligen igårkväll, men råkade hamna i utkasts-mappen. Så kan det gå!



Idag är Malin stolt! Lyckades ta mig igenom ett dubbelpass på gymmet. Började med bodycombat och gick direkt vidare på en timmes bodyjam som är mer dansisnpirerat. Himmel vad det kändes i benen sen bara....

Anledningen till att jag hamnade på ett dubbelpass var att jag senast igår stod som reserv till båda passen. När jag sedan kom in på båda kom beslutsångesten fram och jag kunde inte välja. Känns bra nu i efterhand även om benen är något trötta.

Annars så läste jag precis ut boken jag köpte på pocketshop idag. "nästa sak på min lista" var en lagom lättläst bok som ändå gav n en del fundeirngar. Boken handlar i korthet om en kvinna som vill utföra alla saker som står på en "att göra innan jag fyller 25"-lista åt en tjej som har dog ett år innan sin 25-årsdag. Det handlade om allt från att förändra en människas liv till att se en soluppgång. För det mesta så skriver vi ju bara att-göra listor om vardagliga saker men det får i alla fall mig att fundera på om det inte finns några andra saker jag vill klara av. I boken ville d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0