Missar i massor!

Nu på kvällen var jag och Henrik hemma hos Erica och spanade in hennes nya (nåja, ett halvår eller så?) lägenhet samt pussade på hennes sju bedårande kattungar! Så gudomligt söta! *vill ha* Henriks kamera var med också, så imorgon kväll när jag har sovit och varit iväg till jobbet så kanske det dyker upp några här också. Måste ju säga att de är mycket tacksamma som modeller, de behöver ju liksom bara vara sig själva för att det ska bli bra!

På tal om kamera kom även fotoböckenra från extrafilm idag. Mycket kul! Även om det är överdrivet att kalla det för "böcker" då det mer är som sexton-sidiga små häften. Är i vilket fall som helst kul att ha kvar även om jag hade ¨ått för mig att det skulle vara hårda pärmar eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0