Nyladdad med energi

Det är vad jag ska vara enligt Bodybalance - instruktören. Men jag känner mig faktiskt mest trött. Visserligen en behaglig trötthet, men ändå. 10 minuters avslappning med lugn musik avslutar passet så det är kanske inte så underligt.

Körde även ett pass med core-övningar på 20 minuter när jag kom iväg till gymmet. Massa magövningar, så imorgon lär det kännas i magmusklerna. Annars är jag lite otålig på resultat, jag känner att min ork har ökat sedan jag började träna men ser ingen skillnad i kroppen överhuvudtaget. Man vill ju se hur utvecklingen går framåt!

Nåja, träningen är rolig och jag ångrar absolut inte att jag skaffade mitt gymkort!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha,vet precis vad du menar. Gym skall ge synliga resultat. FORT!
Core på torsdag för mig och Pelle!

2008-04-08 @ 21:55:25
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0