Nytt försök!

Så, nu gör jag ett nytt försök. Jag började blogga, relativt anonymt för cirka ett och ett halvt år sedan. Höll i det i ungefär ett år innan jag lät det rinna ut i sanden. Varför vet jag inte riktigt, kanske var ambitionsnivån för hög? Känner dock att det är dag att ge sig på det igen. Jag saknade bloggandet och en anledning till att jag har dragit mig för att börja igen är att jag inte kommit på någon bra adress och liknande. Något som egentligen känns rätt oväsentligt i sammanhanget då jag inte direkt är ute efter att skapa någon hypad blogg med massa läsare. Hade jag velat det skulle jag nog behövt blogga om mode, något som troligtvis kommer att ske ytterst sporadiskt.

Tänkte först bli avancerad och bygga en blogg från grunden, men insåg att de tar mer tid än vad jag har tålamod till just nu, så here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0