Sista minuten

NU ska jag ta tag i det här med att deklarera. Det känns verkligen som sista sekund, även om jag vet att jag har till på fredag på mig. Men å andra sidan har den legat här i en månad redan, så i sammanhanget så har jag väntat länge.

Det är inte ens svårt egentligen, har ju e-leg och allt. Men det är jobbigt att försöka räkna ut en rimlig summa på resekostnader eftersom det blir så mycket uppskattningar. Jag har ju jobbat olika mycket under hela året, mellan 80% och 30%. Kan bli intressant....

Har ni gjort era deklarationer än?



Kommentarer
Postat av: Susan

Hej! Jag skickade min deklaration i helgen. Skönt att bli av med den. Det där med bilavdraget är inte så svårt. Det klarar du nog av.....
Bara att sätta igång.

2008-04-29 @ 21:11:33
Postat av: Malin S

Men man har väl ändå till måndag på sig!? På min deklaration stod det senast den 5/5 kl 24.00 i alla fall.
Har dock lämnat in den redan! *Fröken Duktig* :D

2008-04-29 @ 22:50:26
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Malin

Jag har alltid hört 2:a maj, men det kanske är ändrat!
=)

Då hade jag ju ännu mer tid på mig ;)

2008-04-30 @ 07:17:39
URL: http://draktand.blogg.se
Postat av: Malin S

Det är förlängt i år iom massa ändrade regler. Eller så är det bara förlängt för oss som är egenföretagare.
Läs på deklarationen och lite inte för mycket på mig :)
Ses imorgon!

2008-04-30 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0