Skola - för ovanlighetens skull!

Har suttit med två timmar effektivt grupparbete idag. Var lite upprörd i torsdags men en ny intervju genomfördes av honom under helgen och vi satt nu och sammanställde alla sex i ett dokument.

Sen måste jag säga att tjejen jag skriver med ser enormt fräsch ut för att ha fött barn för mindre än två veckor sedan. När jag nån gång i framtiden får barn hoppas jag att det går så smidigt! Känns desutom som om dte var väldigt länge sedan jag satte min fot här i kräftriket. När jag ägnar mig åt självstudier är dte nämligen blblioteket som får den stora äran.

Ska snart bege mig mot t-centralen för vidare resa mot drakboda! Bussarna går bara en gång i timmen så det gäller att inte vara stressad när man ska dit! På måndag stänger de ju dessutom av all pendeltågstrafik mellan Nynäshamn och Västerhaninge. Något som kan bli mycket intressant. Håller bara tummarna för att det inte blir alltför mycket strul och att man kan få sittplats på bussen även då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0