Söta Björg!

Har börjat lite smått med Björg nu igen så idag var det dags att se om hon kom ihåg vad en sadel var för något! Hon skötte sig sååå bra och det var riktigt kul! Jag började med att longera henne i båda varven och tänkte att jag ju även kunde sitta upp och se hur det skulle gå. Mamma fick hålla i longerlinan för säkerhetsskull men det hade inte behövts då Björg stod blickstilla när jag satt upp. Sedan kunde jag skritta på volt både åt höger och vänster varv samt stanna. Ville inte hålla på mer än så, men det var riktigt kul att hon kom ihåg det hon lärde sig förra våren! =)

image3

Sen tog jag, Pappa och Jonna en tur i skogen med Assa, Jarpur och Glámur också. Riktigt mysigt att komma ut! Red samma runda själv för några dagar sedan och det ger ett sådant lugn att komma ut i skogen! Denna bild tog jag i veckan och den avspeglar verkligen stämningen tycker jag!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0