Träning som bara blir jobbigare!

Kom hem från gymet för ett tag sedan. Var ganska exakt 5 veckor sedan jag skaffade mitt gymkort och har sedan dess flitigt gått på varje combatpass jag har hunnit med (minst ett i veckan). Var visserligen inte en total nybörjare då jag tränade det när jag gick i gymnasiet, men det är ju helt annan koreografi samt en väldigt otränad Malin. Det som dock är kul är att man verkligen märker hur mycket jobbigare det blir, ju mer man lär sig koreografin och utför rörelserna korrekt!

När jag gick på friskis var det ju istället bas/medel att välja på. Här kör alla samma, och det är tufft. Men kul!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nice Blogg... Jag är helt nybörjare på den här fronten, men jag ska försöka mitt bästa... Ser verkligen fram emot LA.. Kommer att bli fest innan jag drar, lovar att hålla dig uppdaterad...
Kram/CArro

2008-04-03 @ 22:17:04
URL: http://carolinasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0