Trevlig kväll!

Kom nyss hem och ska väl ramla i säng snart. Känner mig dock inte så trött än så vi får väl se hur trött jag kommer vara imorgon. Stallbesöket blev stressigare än vad jag trodde eftersom min kära häst som ska tävlas imorgon hade lyckats smutsa ner sig värre än någonsin. Det blev bra till sist men får fixa utrustningen imorgonbitti. Fick nämligen åka därifrån för att hinna hämta upp Madde o Anna, åka å handla middag samt godis, eller i mitt fall fossil fuel.

Hämtade sedan upp Henrik och sedan blev det filmkväll hemma hos Anna och Jens i deras nya lägenhet! (som är superfin). Filmen i fråga är det något pubertala men väldigt roliga eurotrip. Hade sett delar av förut men fick nu även se hur den slutade. Inte alls förutsägbart för den delen.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0