Trött

Ojoj, det blev en lång kväll idag. Har varit på styrelsemöte med Islandshästföreningen och det blir alltid rätt sena kvällar. Speciellt med tanke på att jag alltid har minst 30 minuter i bil till varje möte. Så blir det när man bor i Nynäshamn och alla andra i Haningetrakten.

Men det är i alla fall roligt på mötena. Vi får mycket gjort, men hinner skratta och skämta en del också. Allt blir väldigt mycket roligare när man börjar bli lite trött dessutom...  har på senaste tiden känt det som att jag har en del uppgifter hängandes över mig men efter mötet känns det mycket bättre. Det är alltid skönt att bolla idéer och sånt med några andra och dessutom får man ett mer realistiskt perspektiv på det hela!

Nu väntar en varm och skön säng, och imorgon får jag mig lite sovmorgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0