Tur att det finns bibliotek!

I helgen åker jag iväg på domarutbildning, vilket ska bli jättekul! Det som strulade till det var att man var tvungen att ha årets FIPO (reglemente) med sig. Det är slut på kansliet och går visserligen att skriva ut från nätet.

Problemet är att det handlar 70 sidor om man väljer att skriva ut två sidor/ark och eftersom vi inte ens har en skrivare hemma så blir det då lite dumt.

Biblioteket här i stan öppnar dock nu klockan 10 och efter en snabb titt på deras hemsida så såg jag att de hade utskriftsmöjligheter. Håll tummarna för att det funkar nu bara, annars måste jag hitta nån annan lösning!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo jag vet :) Men jag orkade inte engagera mig så pass bara. Nästa gång ska jag ta mig mer tid. Kram!

2008-04-24 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0