TV-morgon

Denna morgon har varit riktigt skön! Gick upp strax efter sju och åt mysig frukost i soffan medan jag kikade lite på vakna med the voice. Nalle Knutsson var där i morse och pratade om vett och ettikett på mingelpartyn. Var rätt kul! För er som inte såg det tycket han bland annat att det var skandal när man dansade med en ölflaska i handen. Dessutom fick ena proglamledaren lagom mycket skäll eftersom han inte var klädd tillräckligt propert för TV.

Efter ett tag blev det förflyttning till datorn. Har bestämt mig för att inte hamna efter med Greys Anatomy-avsnitten trots att jag jobbar på onsdags-kvällar. Såg därför avsnitt 9 nu på morgonen men jag missade att det inte ges i Sverige föränn om två veckor så nu ligger jag hör och häpna före. Nåja, kan ju avslöja att det avsnittet i alla fall slutar med en riktig cliffhanger så det blir nog att se avsnitt 10 sen ikväll/natt...

Annars håller jag i dag tummarna för min uppsatskamrat Caroline som i morse åkte in till sjukhuset för att föda sitt andra barn!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 @ 09:56:51
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0