Vad vi är duktiga!

Jag och Henrik har städat hela förmiddagen - så duktiga är vi! Solen skiner, så visst är det lite underligt att städa, men med tanke på min och Henriks disciplin var det lika bra att köra när vi ändå hade motivationen uppe! Känns riktigt skönt nu, med skafferiet utrensat, fågelbur städad, badrumsskåp igenomgått etc.

Jag var dessutom uppfinningsrik och fixade en ny smyckesförvaring! Har ju som en liten hobby att ibland knåpa ihop halsband och örhängen och de har sedan vi flyttade legat nervräkta i en låda. Riktigt rörigt med andra ord. Nu satte jag upp några krokar samt lite ståltrådsöglor på insidan av garderobsdörren och voilá! Ordningen är återställd!

Nu väntar stallet med tävlingsförberedelser inför morgondagens tävling på runsten där det för första gången anordnas islandshästtävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0