Anfallen... av diskmaskinen!

Jo, såhär är det. Vi monterade in vår diskmaskin i botten på skafferiet när vi flyttade hit! Mycket smidigt faktiskt. Ett litet problem är dock att den inte sitter fast i väggen.

I morse när jag skulle leta efter osthyveln så råkade jag missa den viktiga delen att man inte kan dra ut båda hyllorna samtidigt. Resultatet blir att hela maskinen sakta börjar välta framåt. Jag lyckas få tag på själva maskinen men den undre hyllan, fullmatad med tallrikar välter ut över golvet. Något som bland annat resulterade i några trasiga tallrikar. Men jag klarade mig som tur var undan tallriksmassakern.

Annars har jag varit effektiv idag. Föreläsning i skolan, hann rida på förmiddagen och efter föreläsningen så sprang jag runt på stan. Lyckades hitta kurslitteratur jag köpte via internet och sedan avbeställde på grund av lång leveranstid och även införskaffa terminskort som börjar gälla på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0