Mördarpass

Gymmet blev en riktig genomkörare idag. Jag är fortfarande lite ur form efter semestern och det känns. Core-träningen var riktigt tung och combaten körde massa nya låtar så man dessutom var trvungen att tänka till lite extra. När sista tempolåten nästan är slut hänger sig cd-skivan. Gissa vad som händer då? Jo; de lägger på en ny skiva så det bli 8 minuter tempo extra. Gissa om man är något slut nu.

Ensam hemma ikväll också så middag blev ett hopplock av vad som fanns i kylen. Orkar verkligen inte laga någon mat nu. Lunchen blev i alla fall vettig eftersom jag var på jobbuppdrag och därmed blev bjuden på plantshopen. Vego-lasange, spenatfyllda mördegsplattor, tsatsiki, grönsallad, pastasallad med pesto o fetaost var bara några av godsakerna jag testa från buffén.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa Harry Potter. Håller på att läsa igenom serien igen. Just nu inne på bok nummer 4. "goblet of fire". Den började lite segt men nu är den igång, en bok det inte gör så mycket att man vet hur det går. Det är dialogen och berättandet som är det intressanta. Jag hade tänkt mig se filmerna nån gång också, har nog bara sett en eller två...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag anar filmkväll minsann ;-)

2008-08-22 @ 23:41:32
Postat av: Carolina

Sitter och kollar in din blogg lite... tjuvkikar på lite bilder, du är jättefin i det röda håret, me like... ses på måndag..

ps. nu finns jag både på resdagboken och facebook...



Kram Carolina

2008-08-23 @ 17:56:33
Postat av: Malin

Elisabeth: Jaa, du får ladda... ;)



Carolina: Tack så mycket! Kul att se dig lite mer på nätet nu också =)

2008-08-24 @ 23:51:38
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0