passtakt? travtakt?

Dessa två frågor är de som man får ställa sig återkommande större delen av denna helgen! Men vi HADE i alla fall tur med vädret och har suttit och tittat på hästar större delen av dagen. Det känns ändå som jag för det mesta är rätt ute. Någon gång var jag väl någon poäng fel men det händer ju även utbildade domare...

Nu är vi på hotellet, jag har duschat och vi ska snart bege oss ut på stan för att käka mat med resten av gänget. Lär bli en del hästsnack kan man ju ana... Min budget har för övrigt redan spruckit då jag tankade för en del pengar och ju måste köpa mat ikväll och imorgon. Men det får lösa sig, fast jag hoppas verkligen att csn är snabba med mina pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0