Pyssligt!

Hemma igen! Bilresan gick bra även om det blev lite svärande över galna bilförare som håller på att orsaka olyckor då de ej ser sig för...

Har varit riktigt händig nu på kvällen och sytt om mina träningsbyxor. De är rätt stora i storleken men med en getingmidja. Så ser inte jag ut, vilket gör att jag har fått en klämd mage varje gång jag har tränat. Det blev att sprätta upp linningen, sprätta bort resåren, sy ihop midjan igen och sedan trä i en ny resår som var något längre. Det blev rätt bra så nu hoppas jag att det blev hållbart också. Det som är bra är att jag sparae en liten öppning i sidan så vill jag ändra resårlängden i framtiden så kommer det vara lätt!

Har även fört in helgens slösande i min kassabok. Håller bättre koll på ekonomin om jag skriver upp vad jag gör av med och med tanke på hur mitt konto ser ut nu så behövs det! CSN-pengarna har fortfarande inte rullat in och det är tur att jag kan leva lite på Henrik...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser att du kom hem efter våran domarpraktikhelg iaf;)



Ska det laddas inför nästnästa helg för fullt nu?

2008-09-01 @ 16:14:26
URL: http://kaoshosemma.blogspot.com
Postat av: Malin S

Oj vad duktigt att sy om brallorna! Hade jag aldrig fixat - vet ju knappt bak och fram på en nål...

Ses på torsdag!

2008-09-01 @ 16:38:36
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Malin

Malin: Hihi, symaskin är bra! Sy om kläder kan jag göra så länge det inte så avancerat, men större grejer har jag inget tålamod med!

2008-09-01 @ 22:00:40
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0