Tillbaka till grundskolan?

Det kändes som det idag. 3 timmar seminarie som ägnades åt presentationer, fotografering och allmänt slappande för att sedan gå över tiden för att läraren skulle hinna med att ge oss instruktioner till nästa gång. Läraren skulle vara duktig och kunna folks namn vilket resulterade i mycket dialoger som dessa: "du då Robban, vad tycker du?" "ehm.. jag heter Rasmus". När man är van vid universitetet där läraren knappt presenterar sig innan han drar igång kan man ju säga att detta var lite... annorlunda.

Verkar i alla fall som att det är ett gäng sköna människor i min grupp, så denna termin kan nog bli rätt kul. Fick tyvärr lägga massa energi på att avbeställa mina betsällda böcker pga för lång leveranstid, jag behöver sakerna nu, helst igår för att vara ärlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0