Avresan närmar sig!

Nu har vi varit o hälsat på Hamingja o Hlín på unghästbetet. Var ju ett par månader sedan sist så det var kul att se hur de har växt på sig. Jag hade bara bilder på Hlín i min kamera, bilder på Hammi har min mor så de kanske dyker upp här efter min semestertripp.

Imorgon bitti åker nämligen jag o tjejerna till Grebbestad! Där möter vi Henrik o sen bär det av ut till ön. Ska bli såå mysigt! Men nu är jag busy. Ska packa, få i mig mat, hänga tvätt, och fixa med lite annat smått. Tänkte bara snabbt visa en Hlín-bild;


På ön saknas både el och vatten, vilket gör att det inte heller finns några datorer inom rimligt avstånd, något som innebär bloggpaus i 2 veckor! Efter det återkommer jag och har förhoppningsvis lite nytt att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0