Dagens segrare är: Jag!

Vad vann jag i då? Jo min o Henriks match i "När och fjärran". Vi valde att spela spel istället för att se en film eller så. Det var faktiskt riktigt mysigt och lagom ansträngande när jag fortfarande känner mig lite småkrasslig.

Nåt jag däremot inte segrade i var Caesar III. Någon som minns det spelet? Både jag och brorsan spelade det mycket på den tiden vi fortfarande bodde i Nynäs med familjen. Måste vara en 8 år sedan... Blev lite nostalgisk och ville dessutom visa det för Henrik så vi klickade hem det lite smidigt. Hade glömt hur svårt det var. Vi spelade i nån timme innan vår stad blev utrotad av romarna. Lite smått deprimerande.

Fixade dessutom in bild på den klänningen jag köpte förra helgen. (ni vet den där jag blev kär i) När jag provade kläder inför julborden fick jag Henrik att samtidigt fota mig i den. Helt ostylad och allmänt blek i övrigt men vad gör man inte? Ni får se hur den ser ut i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snygg klänning!vi har samma smak, jag älskar ju såna där modeller=)

2008-12-10 @ 09:24:05
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Malin

tack! Nu ska jag som sagt bara komma på lämpliga tider att använda den också. ;)

2008-12-10 @ 11:23:32
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0