Det snöar!

Nu hoppas vi bara att snön ligger kvar ett par dagar igen! Jag vill ha en mysig lucia, inte en med slask och regn. Enda nackdelen är att Assa fortfarande inte fått grippar så ridbarheten blir väl sådär om det blir kramsnö. Men nu när jag ändå bara sitter inne så är det betydligt mysigare att se snö utanför fönstret, än regn och rusk.

Idag är det först och främst studier som gäller. Något som passar mig rätt bra med tanke på att jag fortfarande är hyfsat krasslig. Och då är det alltså bröstet som ömmar. Helt ok när jag sitter/ligger men får känningar direkt när jag är uppe och grejar med något. Tex när jag plockade disken efter att ha lagat lunch. Bör jag bli orolig kanske?

Kommentarer
Postat av: Micko

Tänkte bara skvallra om att Henrik tydligt sa förut till mig att han hoppas på barmark på fredag.

2008-12-10 @ 18:50:25
URL: http://www.gemigmermat.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0