Fjällen - here we come!

Jag har ju haft ångest halva hösten över att jag kanske inte skulle få åka nån bräda i år. Men efter lite meckande och planerande så har vi nu bokat en stuga för fyra pers i Tandådalen/hundfjället. Vi är då Henrik o jag samt min far och min bror. Det ska bli så kul!

Sista helgen i Januari är alltså helgen som jag ser fram emot just nu. Blir en weekend med tre dagars åkning. Inte jättemycket men ändå en liten chans att komma iväg. Mer kan jag inte missa från skolan heller misstänker jag.

Var ett tag sedan jag var i Sälen men detta område, samt stöten är favoriterna så det blir nog super! Sen kan man ju hoppas att vi lyckas hitta tid o pengar att ta en tripp upp till Åre för att hälsa på Anna senare under vintern eller i början på våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0