gaaah - ge mig mitt betyg!

Eller ja, vet egentligen inte om jag verkligen VILL veta. Hur det har gått är ytterst osäkert med tanke på den otydliga betygssättningen som tillämpas på denna skola. Men idag är tre veckor sedan vi lämnade in det senaste arbetet och det är den tid lärarna har på sig att rätta. Men inte har det kommit upp något betyg i databasen än. Jag vill veta NU om jag kan lägga den där jäkla uppsatsen bakom mig eller inte!

Ska troligtvis åka in till skolan imorgon. Vi ska ha ett ickeobligatoriskt seminarium som vekrar lite luddigt, både innehåll och tider. Men jag skulle behöva få tag på lite artiklar som troligtvis finns på biblioteket där och kanske jaga reda på betyget också. En sak som argumenterar för hemmastudier imorgon är det  faktum att jag har glömt mp3-spelaren hos föräldrarna. Jag avskyr att pendla utan den....! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0