Har jag blivit psykolog?

Idag på jobbet kände jag mig ett tag mer som en psykolog än som en kassörska. Det var rätt lugnt ett tag på jobbet och plötsligt kommer det in en medelålders man. Första intrycket var "typisk lastbilschaufför" men när han hade köpt sin korv så börjar han diskutera lite djupare saker. Han sa nämligen "det är inte lätt med smärtor i själen". Jag var nog tvungen att fråga "vad sa du?" två gånger innan jag förstod att han faktiskt sa det jag trodde att han sa. Sedan började han fråga mig om jag själv hade smärtor i själen eller hade någon bekant med detta problem. Sen sa han något om att det var tungt och jag fick nicka medlidande lite innan jag i hälsningsfrasen bad honom att ta hand om sig själv... Men jag blev rätt ställd, vad säger man liksom?


Kommentarer
Postat av: MalinS

Haha, ja dom är fina dom som skal praaata.

Du kunde ju fått öva dig i psykologi light där!

Och tagit extra betalt

2008-12-06 @ 19:21:43
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0